lovely

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

موهاى يك زن خلق نشده براى پوشاندن..

يا براى باز شدن در باد..

يا جلب نظر..

يا براى به دنبال كشيدن نگاه..

موهاى يك زن خلق شده براى عشقش ..

كه بنشيند شانه اش كند ببافد و ديوانه شود..

عطر موهاى يك زن فراموش شدنى نيست.!

وقتى خدا مى خواست تو را بسازد چه حال خوشى داشت

چه حوصله اى اين موها..اين چشم ها.. خودت مى فهمى؟؟؟؟؟؟

من همه اين ها را دوست دارم..

دوست دارم يك بار بشينم موهاتو شونه كنم يه چند تارش بريزه

بگم:اينارو مى بينى؟

بگى:آره

منم بگم:با همه دنيا عوضش نمى كنم..

دنيا فهميد خيلى حقير است وقتى گفتم يك تار موى تو را به او نمى دهم..

,



نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت22:41---8 آبان 1393
بعضی وقتا ادمـــــــــــا یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشــــــــــــــــون داشته باشی



ولی عجیــــــــــــــــــــب دلت واسه زمانی که دوسشـــــــون داشتی تنــــــــگ میشه .......
پاسخ: لایـــــــــــــک


امیر
ساعت14:59---1 آبان 1393
وبت عالییییی ..
لایک
من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی ...
پاسخ: میسی. شماهم لینک شدین


مونا و محمد
ساعت12:35---1 آبان 1393
سلام ببخشید یه مدت بهت سر نزدم نت نداشتم پستت عالی بود مثل همیشه به منم سر بزن ***آپم***

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت22:58---27 مهر 1393
شـما را بیــــــــــــــشتر
آدم هـایِ غمگـینِ دوست داشتـنی
در میـان شما کسـی هـست
کـه با یـک تـکه ابـر کوچـکِ خـاکـستری
قـرار داشـته بــاشد ؟
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 27 مهر 1393 ساعت 17:48 بـ ه قـلمـ ✯helia✯


طراح : صـ♥ـدفــ