lovely

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

مـــن لبخند مـــی زنم ،

از تـــه دل مــی خندم ، گاهــی مست مـــی کنم …

تــا همــه بدانند بــی تــو ملالـــی نیست !!!

اما دلــم مـــی گویـــد چــه ناشیانـــه تمــرین مـــی کنی هــر لحظــه

(شکســته نـــشدن) را .. !!

 

asheghane 2

 

به بعضیا باید بگی :
عزیزم حتی اگه “خدا” خودش بیاد پایین واسه تضمینت یا شیطانو بفرسته واسه به گردن گرفتن تقصیرت ، دیگه فایده نداره !
“خراب شد تصویرت”

 

asheghane 3

 

 

میخواهم عوض شوم … چرا باید دلتنگ باشم ؟
تو باید دلتنگ شوی … می خواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم ، در دورترین نقطه … دقت کن رسیدن به من آسان نیست !
اگر همتش را نداری آسیب به درخت نرسان ، به همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش !

 

 

 

 

 

 

باشــی یــا نباشــی ، ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا ؟!
asheghane 5

 

من

خسته

تنها

افسرده

گیر افتاده بین روزمرگی های لعنتی

و چیزی که دیگران از من تو ذهنشون ساختن

شاد

شنگول

عاشق خل وچل بازی

سرزنده

سرزنده

سرزنده

چه قدر سخته غرق جمعیت بودن در عین تنهایی . . .

 

 

asheghane 6

 

 

گنجشکانی که رد تو را دیروز،

درخت به درخت و خیابان به خیابان،

دنبــال کرده اند … خــدا میدانــد چه دیده اند،

که دیــگر جیکشــان درنمیـــآید !!

 

asheghane 8

 

 

 

.

.

.

.

گآهی وقتــــ ها…

دلتـــ میخوآهـــد…

یکی را صدآ کنی و بگویی:

“سلــــآم…می آیی قدم بزنیم؟!…”

گآهی…

آدم چه چیز هآی ســــــآدـهـ ای را ندآرد…

asheghane 9

.

.

.

.

گفته بودم می کشمش آخر!

امروز…

دم غروب…

وقت اذان…

دلم را با اشک آب دادم

رو به قبله خواباندمش

یک…

دو…

سه…

تمام شد!

دیگر بهانه ات را نمی گیرد!!

 

asheghane 10

 

 

.

.

.

.

بــه هـــرکــــس مـــی گـــویـــم “تـــــو“

بـــه خـــودش مــیــگـــیــرد. . .!

امـــا نـــمـــی دانــــــد کــــــه

هــیـــچ کــس بـــرای مـن

“تـــــــو”

نـــمــی شـــود… !

 

asheghane 11

 

 

.

.

.

.

خدایـــــــــــــــا

مگه بهم نگفتی حق انتخاب داری پس چرا انتخابم در اغوش دیگریست

asheghane 12



نظرات شما عزیزان:

shayan
ساعت16:23---23 تير 1393
وب خوبی داری یه سر هم به من بزن موفق باشی

محمد و مونا
ساعت18:06---18 تير 1393
از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ

دوستت دارم


محمد عباسی
ساعت17:34---18 تير 1393
وبلاگ خیلی زیبای داری

م
ساعت23:54---15 تير 1393
سلام
وبت خیلی خوبه


جملات زیبا
ساعت17:29---15 تير 1393
سلام
ممنون که سرزدی
راس میگه از اون پستا


yas
ساعت23:39---14 تير 1393
من از اون پستا میخواممممممممممممم
پاسخ: میذارم برات.... گیره نکن


صدف
ساعت18:58---14 تير 1393
عالییی هوراااا

...
ساعت18:46---14 تير 1393
ریدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 14 تير 1393 ساعت 18:14 بـ ه قـلمـ ✯helia✯


طراح : صـ♥ـدفــ